13 juli (Jaja eindelijk weer een verslag) - Reisverslag uit Vireux-Molhain, Frankrijk van johan en ineke - WaarBenJij.nu 13 juli (Jaja eindelijk weer een verslag) - Reisverslag uit Vireux-Molhain, Frankrijk van johan en ineke - WaarBenJij.nu

13 juli (Jaja eindelijk weer een verslag)

Blijf op de hoogte en volg johan en ineke

13 Juli 2014 | Frankrijk, Vireux-Molhain

Gisteren gevaren tot ongeveer half één, een afstand van ongeveer 25 kilometer. Aangelegd in Vireux. Hier waren wij ook de heenweg, toen lagen er meer boten dan nu??? Het is toch vakantietijd?? Door de lagere temperaturen wel een lange wandeling gemaakt. Het is een mooie omgeving en Frankrijk ziet er vandaag verlaten uit. Om twaalf uur varen wij in het laatste, ja mensen, het laatste sluisje, tijdens een stortbui...jammer nu valt niet meer te ontkennen dat we op de terugreis zijn. Hier geen mooi weer maar we begrepen dat het zonnetje schijnt in de kop van Noord Holland. We liggen nu in een haven bij Waulsort, aan de haven zijde geen gebouwen. Je kunt hier met een pontje overvaren. Aan de haven zijde een mooi natuurgebied met mooie uitgezette wandel en mountainbike paden.