Aftellen - Reisverslag uit Weesp, Nederland van johan en ineke - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Weesp, Nederland van johan en ineke - WaarBenJij.nu

Aftellen

Blijf op de hoogte en volg johan en ineke

29 Juli 2014 | Nederland, Weesp

Het weer viel gister erg mee, het klaarde helemaal op. Een heerlijke wandeling was dan ook zo gedaan. Vanaf de andere zijde van de Vecht een mooie foto gemaakt van onze boot. Vandaag door naar Weesp, we hopen een plekje aan stroom te bemachtigen. De batterijen van mobieltjes e-readers e.d moeten aan de beademing. Helaas is het druk aan de kade. In eerste instantie lukt het niet. Boot aangelegd en met Moos aan de wandel langs de kade. Daar zie ik twee bootjes die ruim liggen, met een stroom aansluiting die nog niet in gebruik is. Even vriendelijk overlegd met beide kapiteins. Zij willen hun boot wel zo verplaatsen dat er voor ons ruimte wordt gemaakt. Terug naar onze boot, starten en even verderop worden we door drie man sterk opgevangen, alleen hadden wij dit nooit gered! Het waaide namelijk behoorlijk pittig en het paste net aan. Wat zijn er veel aardige mensen op de wereld.