Vroegertje - Reisverslag uit Aarle-Rixtel, Nederland van johan en ineke - WaarBenJij.nu Vroegertje - Reisverslag uit Aarle-Rixtel, Nederland van johan en ineke - WaarBenJij.nu

Vroegertje

Blijf op de hoogte en volg johan en ineke

23 Mei 2014 | Nederland, Aarle-Rixtel

Een wekker zetten bleek niet nodig te zijn vandaag. Wij werden gewekt door een veegmachine die ons stipt om 7 uur met een hoop kabaal ons kajuit uit trilde. Je zal maar vakantie hebben .... Dus huppekee eruit, we moeten tenslotte Parijs halen dus werk aan de "boot ". Na ons ontbijt maar meteen een supermarkt opgezocht om onze voorraad aan te vullen. Om 9.15 uur waren we al helemaal klaar voor onze volgende etappe.
Drie sluizen, 20 kilometer varen en 3 uur verder hebben we aangemeerd bij een mooi plekje in Aarle-Rixtel, langs een wandelpad. Vlak daarna belde Martin en Vero op, ze waren onderweg naar Valkenburg en wij lagen redelijk op de route dus dat werd een gezellige lunch met z'n viertjes. Daarna genoten van een heerlijke luie middag .
Morgen een lange dag voor de boeg zonder stop mogelijkheden en 6 sluizen te gaan.

• 23 Mei 2014 - 21:51

Marianne:

Verleden jaar om deze tijd zaten jullie ook met elkaar aan de lunch maar dan in Ecuador. alweer 1 jaar geleden wat gaat de tijd toch snel en toen hadden jullie het al over deze reis en nu zijn jullie onderweg.
    Het wordt vast net zo'n fantastische vakantie als toen.

• 23 Mei 2014 - 22:52

Ingrid En Ronald:

Leuk, leuk, leuk, wat zijn jullie aan het genieten.

• 24 Mei 2014 - 09:13

Dokie:

Hi Ineke en Johan,

fijn voor julie, dat het zo goed lukt. wj houden het goed bij waar julie zijn. wij zijn van plan op bezoek te komen eind volgende week. Hebben julie al gasten vanaf Hemelsvaartdag t/m zondag?

groetjes Dook en Hermann

• 24 Mei 2014 - 21:04

Miranda:

Een stukje meevaren in jullie droom wordt voor ons met deze blog mogelijk......HEERLIJK.
    We deinen stiekem een eindje mee (ondanks de 6 sluizen), wind in onze haren, wuivend naar alle bootjesmensen, en het vakantiegevoel ervaren.

Ineke en Johan, behouden vaart!

Groetjes, Miranda