Veghel - Reisverslag uit Veghel, Nederland van johan en ineke - WaarBenJij.nu Veghel - Reisverslag uit Veghel, Nederland van johan en ineke - WaarBenJij.nu

Veghel

Blijf op de hoogte en volg johan en ineke

22 Mei 2014 | Nederland, Veghel

De 6e dag op rij mooi weer! We boffen! De route die we hebben gevaren ging van Vianen naar de Afgedamde Maas - Heusdens kanaal - Bergse Maas om vervolgens dwars door Den Bosch te gaan.
Vandaag zijn we door meerdere sluizen gegaan. Bij twee sluizen ten zuiden van Den Bosch, in het Zuid Willem kanaal, werden we "bijgestaan" door twee grote vrachtschepen. Prachtig, maar daardoor bleek de tweede sluis ietwat te kort te zijn voor ons drietjes....geen nood....de grote vrachtschepen gingen diagonaal liggen om zo een klein plekje te creëren voor ons bootje!
Tot nu toe hebben we 12 sluizen gehad; nog 200 te gaan!

Na een tocht van zo'n 40 kilometer zijn we aangekomen in Veghel.

• 22 Mei 2014 - 20:45

Toos:

Hoi Ineke en Johan,

Zo te lezen hebben jullie het erg leuk. En wat een mooi weer tot nu toe.
    Ben een beetje jaloers!
    Veel plezier verder, en ga vooral door met het verslag. Leuk voor ons, en leuk voor jullie als herinnering!

Groeten, Jan en Toos

• 22 Mei 2014 - 22:03

Clazina:

Ik ben nu bij Jan op zijn verjaardag en heb alles gelezen.Prachtig,wat een mooie reis maken jullie

Ik wens jullie een mooie reis toe en behouden vaart.

Groeten en dikke kus van mama,

• 23 Mei 2014 - 19:23

Niek En Toos:

jullie eerste week zit er al weer op en zo te lezen voorspoedig
    en nederland al aardig door.
    gr. niek en toos