Oeps vaarkaart kwijt - Reisverslag uit Lumes, Frankrijk van johan en ineke - WaarBenJij.nu Oeps vaarkaart kwijt - Reisverslag uit Lumes, Frankrijk van johan en ineke - WaarBenJij.nu

Oeps vaarkaart kwijt

Blijf op de hoogte en volg johan en ineke

07 Juni 2014 | Frankrijk, Lumes

En we tuffen lekker door, weer 30 kilometers verder op de route. Net voorbij Charleville dachten wij waterkaart nummer drie te gebruiken, komen wij er toch achter dat we deze zijn vergeten aaggghhh!! Maar lieve mensen uit Assen hadden deze kaart aan boord en gebruikten hem niet en wij konden gebruik maken van hun kaart.
Bij een volgende sluis bleek dit keer niet de afstandsbediening stuk te zijn maar de sluis zelf. Dat werd een uurtje in de rust voor de sluis en wachten tot de reparaties klaar waren. De rest van de tocht ging weer soepel.

• 11 Juni 2014 - 23:30

Jan EnTed:

Hoi Johan en Ineke
    Wel laat maar gevonden we liggen nu in een haven met internet.
    Leuk hoor de reis we hebben net de laatste reis verslagen gelezen en het ziet er mooi uit en warm.
    Moos zal het zeker zwaar hebben met de warmte, maar goed dat er genoeg water bij de hand is.
    Dat er veel sluisjes waren dat wisten we wel, maar als je het dan weer lees dringt het weer goed tot je door en als het dan buiten ook nog eens lekker warm is kan het behoorlijk warm worden in de sluis.
    Maar het lijkt ons wel een hele mooie reis
    Gr vanaf de Renate we liggen nu in Geldermalsen

Jan en Ted