Biertje proeven ! - Reisverslag uit Bocholt, België van johan en ineke - WaarBenJij.nu Biertje proeven ! - Reisverslag uit Bocholt, België van johan en ineke - WaarBenJij.nu

Biertje proeven !

Blijf op de hoogte en volg johan en ineke

21 Juli 2014 | België, Bocholt

Van Eisden op naar Bocholt, een leuke haven met veel Nederlanders. Het is bloedheet weer en we kunnen tot laat in de avond genieten buiten op het dek. Het is vandaag een nationale feestdag in België, de sluizen worden in dit deel niet bediend vandaag. Geen probleem, wij vermaken ons prima met een bezoek aan het Bocholtse biermuseum. Een hele interessante geschiedenis. De Martens brouwerij bestaat al sinds 1758 en er is heel wat bewaard gebleven. We hadden een rondleiding met een leuke gids en toevallig bestond ons groepje uit 10 Noordhollanders. Dat werd dus na afloop met zijn alle genieten van een pilsje!
Later kwam de regen met bakken uit de hemel dus lekker gelezen en TV gekeken.

• 30 Juli 2014 - 18:41

Wil:

Hallo ien en johan,

wat maken jullie veel leuke kleine dingen mee. Volgens mij hebben jullie een wereldvakantie.
    ien ik hoop dat je morgen een hele leuke en bijzondere verjaardag heb.

van harte gefeliciteerd met je 61e verjaardag.

groet wil en kees

• 31 Juli 2014 - 18:58

Clazina:

Gefeliciteerd ga je zo bellen!!J@C