3-4 juli - Reisverslag uit Rethel, Frankrijk van johan en ineke - WaarBenJij.nu 3-4 juli - Reisverslag uit Rethel, Frankrijk van johan en ineke - WaarBenJij.nu

3-4 juli

Blijf op de hoogte en volg johan en ineke

03 Juli 2014 | Frankrijk, Rethel

Op donderdag 3 juli weer op tijd wakker, na het eten komt een Nederlandse schipper van een spits even een praatje maken, deze waren wij gisteren voorbij gevaren en hij was achter ons gaan liggen. Het was even lekker om weer eens Nederlands te kletsen. We varen weinig en we zijn 20 km verderop in een klein plaatsje genaamd Ashfeld gaan liggen, gelukkig is er in dit gehuchtje een supermarkt want we hebben ernstig gebrek aan wat verse waar. We besluiten om het te vieren met een lekkere bbq.

Vrijdag van Ashfeld naar Rethel gevaren, hier lagen wij ongeveer een maand geleden ook. We zijn er lekker op tijd en ik trek er op uit om weer te genieten van dit mooie plaatsje met ongelofelijk mooie bloembakken, zo wil ik ze thuis ook !

• 07 Juli 2014 - 20:04

Ingrid:

Gelukkig ook weer heeeel veeeeel positief nieuws, soms moet het even tegenzitten zodat je de goede
    dingen weer extra kan waarderen. (toch Johan?? hahhha)
    Goh, ja jullie zijn alweer op de terugreis, gelukkig duurt deze reis nog even. Wij kunnen ons niet voorstellen dat jullie al zo lang onderweg zijn maar dat hebben jullie zelf misschien ook wel.
    Goede vaart verder en let goed op elkaar en op Moos,
    groetjes Ronald en Ingrid

• 07 Juli 2014 - 21:26

Marianne:

Jeetje wat gaat de tijd snel althans dat denk ik voor jullie , zo kijk je er 1 jaar naar uit en nu zijn jullie alweer op de terug weg. Moos wordt op zijn oude dag nog een wereldreiziger.
    wat is het toch een heerlijkheid om mooi weer te hebben tijdens zo'n reis dan is het echt genieten.
    Vaar rustig aan weer richting Kolhorn met nog meer mooie reisverhalen.

• 11 Juli 2014 - 16:10

Ans Blokker:

Tjee, alweer op de terugreis! Dat is ook alweer snel, maar eigenlijk valt dat reuze mee. De tijd vliegt als het bedrijvig is..personeel gaat om de beurt met vakantie, wij gaan in augustus richting Nijmegen om, als het allemaal goed gaat, een kamer voor Lynet in te richten. Tot op vandaag nog niets kunnen vinden. Lynet is nu twee maal uitgeloot. lastig hoor, maar ze geeft de hoop niet op. Aanstaande zondag weer een cross te doen voor Ton; dus die is weer zoet dit weekeind. Hier stralend mooi, heet,hittegolf -weer . jammer dat we moeten werken..
    Blijf genieten en tot de volgende.
    Lieve groeten van ons allen